3/19
הנידון: המלצה על סדנאות מבית אוטוריטה – להישגים ממוקדים
שמי שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר – מועדון הלקוחות של אנשי הקבע, גמלאי הצבא וכוחות הביטחון.
שירות עבורנו הוא ערך עליון ואנו עבדים במרץ ובאופן שוטף על מנת ליעל ולשפר את השירות שאנו מעניקים לעמיתים. במסגרת המאמצים לעשות "קפיצת מדרגה" ולהפוך את השירות שלנו מטוב מאוד למצוין, ועל מנת לתת שירות שמשאיר רושם וחותם נעזרנו בשירותי חברת אוטוריטה להנחיית סדנאות שירות כתוב, טלפוני ופרונטלי. סדנאות המותאמות לצרכי פעילויות השירות שלנו בכל אגפי החברה.
יובל מאוטוריטה הגיע לתצפיות בעבודה השוטפת לצורך תכנון הסדנא והתאמתה באופן מדויק ככל האפשר לתכנים המקצועיים עמם עובדי המועדון מתמודדים.
יובל הנחה את הסדנאות בצורה מעניינת וכריזמטית תוך התייחסות לסוגיות שהועלו על ידי משתתפי הסדנא ויצר שיח עם כל משתתפי הסדנא, גם הביישנים ביותר.
מעבר לכך יובל הצליח לייצר דו שיח ושיתוף פעולה בין המשתתפים בסדנא על מנת לחזק את התקשורת בתוך הארגון.
במסגרת הסדנאות הוקנו לעובדי המוקד, ה- backoffice, ונותני השירות הפרונטלי כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות.
הסדנא הייתה שונה מסדנאות שירות שונות ורבות הועברו אצלנו והקנתה כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום.
אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו/עמיתיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם.
בברכה,
שירי שרביט
מנהלת שירות הלקוחות
חבר