✨כיצד טכנולוגיות ניתוח קול יכולות לקדם את פעילות המוקד והארגון✨
☚ טכנולוגיות ניתוח דיבור – Speech Analytics הן חלק מהכלים הטכנולוגיים הקיימים לניתוח כלל ההתקשרויות הקיימות בין ארגון ללקוחותיו.
כריית נתונים קוליים (ולא רק) באמצעות מערכות מתוחכמות לניתוח וזיהוי קולי מאפשרת לחלץ מידע עסקי חיוני, תובנות חיוניות לצמצום עלויות ושיפור תהליכים, איתור כשלים ועוד… וכל זאת, מתוך מאגר מידע של מאות אלפי שיחות קוליות מוקלטות המאוחסנות ונשמרות במוקד.
טכנולוגיות אלו הופכות כמויות מידע מאסיביות – Big Data למידע חיוני, שיכול לשמש את המוקד ואת הארגון כולו – בזמן אמת ובצורה מדוייקת!
אין ספק שמדובר בעולם שלם של יכולות, בהן ניתוח כמויות מידע עצומות של התקשרויות עם הלקוח ילמד ארגונים כיצד לפעול, לבלוט, להתפתח ולהתמודד עם המציאות העסקית המשתנה. ריכזנו עבורכם מספר היבטים מרכזיים בפעילות המוקדית שיכולים להיתרם מטכנולוגיית ניתוח קול, תהא אשר תהא, בבקשה –
פיתוח רמת איכות השיחות במוקד –
-
- 1. איתור וזיהוי חריגות מקצועיות הדורשות טיפול – מערכות אלו מאפשרות קבלת ציון על השיחה על בסיס פרמטרים מוגדרים מראש. מעבר לחיסכון הברור בעלויות ובמשכי הזמן הנדרשים לפיתוח מקצועי של הצוות, תתקבל גם תמונת מצב מדויקת יותר לרמה המקצועית במוקד ומכאן לנושאים הנדרשים לשיפור.
-
- 2. שליפת מידעים נדרשים לשיחה בזמן אמת – לחלק מן המערכות ישנה גם יכולת לאתר בזמן אמת את הנושאים המקצועיים המטופלים בשיחה ולהקפיץ את מסכי המידע המתאימים לנציג לטובת מתן מענה מקצועי מדוייק ללקוח.
-
- 3. זיהוי שיחות מסלימות ונטרולן – זיהוי קולי של טונציה, שינויים חדים בטונציה, קצב הדיבור ועוד – של הלקוח ו/או של הנציג יאפשרו התראה בזמן אמת על 'הסלמה' באופי השיחה, ויאפשרו הקפצת מסך לנציג הכולל הנחיות לאופן ניהול השיחה בכדי למנוע הדרדרות נוספת. כמובן שגם גורמים ניהוליים יכולים להיות חשופים בזמן אמת להתראות מסוג זה ולתת על כך את הדעת.
-
- 4. ווידוא ביצוע פעולות הכרחיות הנדרשות במהלך ההתקשרות עם הלקוח – בין אם מדובר בתהליכי זיהוי, הצעה להרחבת סל לקוח או התייחסות הנציג להיבטים רגולטוריים נדרשים, מערכת ניתוח הקול יכולה לספק בקלות ובמהירות מידע על השיחות שלא התנהלו כשורה ומכאן לקדם תהליכי הדרכה והטמעה נדרשים.
- 5. איתור כישורי תקשורת לקויים וטיפול בהם – יכולת הביטוי, הניסוח ומיומנויות התקשורת הבינאישית של נציגי המוקד משפיעים באופן מידי וברור על איכות הטיפול בלקוחות. מערכות ניתוח קול מאפשרות למפות את רמות הכישורים של נציגים ברמת קצב השיח ואופן הניסוח של ביטויים חשובים. מעבר ליכולת להפוך מיומנויות אלו לציון רמה לנציג, ניתן להשתמש בכלי זה לטובת מיון ראשוני של נציגים על בסיס כישוריהם ובעזרת הציון שמערכת הניתוח הקולי תעבד עבורם.
רוצים לקרוא עוד על יכולותיהן של מערכות ניתוח קול ואף התנאים הנדרשים לשימוש מיטבי בהם >
הקלידו בתיבה מטה את כתובת הדוא"ל שלכם וקבלו את המאמר המלא כקובץ PDF ישירות למשרד מנהל המוקד
זקוקים לייעוץ בהטמעת טכנולוגיות לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!