חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    השמת דרגי ניהול במוקדים

    השמת דרגי ניהול במוקדים

    שורה תחתונה – מתחילים מהסוף

    אם אתם צריכים לאתר את המנהל הבא למערך המוקדי, השירותי או המכירתי שלכם, וזקוקים לסיוע מקצועי לאיתור האדם בעל היכולות והניסיון המתאים בדיוק עבורכם, הגעתם למקום הנכון!

    מה זה בכלל – השמה למוקדים?

    בחירת המנהל/ת למוקד, או למערך מוקדים, היא החלטה משמעותית ובעלת השפעות רבות על תפקוד, ביצועים ורווחיות המחלקה.
    Head Hunting למשרות ניהול מוקד, משמעו איתור האדם הנכון, בעל הכישורים, הידע והניסיון המתאימים ביותר למשרה שתרצו לאייש. ולא רק!
    ניתוח הניסיון המעשי של המנהל הבא שלכם יאפשר לכם לדעת בבירור ובבהירות כיצד גיוסו יביא תועלת להצלחת המערך בכללותו.
    משימת ההשמה דורשת מומחיות והבנה מעמיקה באתגרי התפקיד לאיוש וכוללת התאמה מיטבית ב-3 ערוצים בד בבד:
    ✧ מאפייני התפקיד
    ✧ מאפייני הארגון
    ✧ מאפייני המנהל הישיר

    למי השמה במוקדים מתאימה?

    אם המערך התפעולי, הענף, אתגרי הניהול הנוכחיים שלכם, ייחודים ומצריכים מיון דקדקני, נשמח לעמוד לרשותכם!
    כמו בשאר ההיבטים הקשורים בניהול מוקד ובניהול מערכים תפעוליים מורכבים, אנו מאמינים כי גם בתהליכי הגיוס וההשמה ישנה שונות וייחודיות מובחנת שחייבים להתייחס אליהן במיון ובגיוס המועמדים המתאימים.
    הניסיון וההיכרות שלנו בשטח עם עולמות המוקדים ומערכים תפעוליים בכללם, יאפשרו לנו לאתר עבורכם את המועמדים בעלי המיומנויות והידע הייחודי הדרוש לכם.

    מה כולל תהליך ההשמה למנהלי מוקדים?

    שירותי ההשמה שלנו כוללים ליווי Step by Step עד למציאת המנהל/ת הנכונים ביותר עבורך!
    – איפיון משרה מקדים
    – איפיון מקדים ומעמיק של הפרופיל המתאים למשרה הנדרשת
    – איתור מועמדים בעלי ניסיון ניהולי בעולמות המוקדים ובהתאמה לדרישות שלכם
    – ראיון מקדים עם מועמדים ובחינת התאמתם על ידנו
    – קבלת מועמדים עם חוות דעת מקצועית של יועצים ארגוניים בעלי ניסיון בעולמות הגיוס וההשמה

    מה עוד חשוב לדעת על השמה למנהל מוקד?

    משימות ניהול המוקד מורכבות ומאתגרות, לא כל מנהל טוב יכול להיות מנהל מוקד טוב!
    יותר מזה, לאור השונות הרבה הקיימת בתחום, הגדרת התפקיד – מנהל מוקד, לרוב, אינה מעידה על תכולות התפקיד בבירור. אנו יודעים לנתח את נסיונם המעשי של המועמדים ובכך לוודא התאמה מיטבית.

    הכי טוב ללמוד מהשטח

    אנחנו מלווים מנהלי מוקדים במגוון ענפים ותחומים ויודעים לאפיין בבירור את הניסיון הדרוש להצלחה ולהתמודדות עם אתגרי הניהול הקיימים במוקדים שונים. הידע הזה עומד לרשותכם במציאת מנהל המוקד הבא עבור המוקד שלכם.
    אם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר.

     

    הגיע הזמן למצוא את מנהל המוקד הבא שלכם?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה