מנהלים יקרים,
חשוב לי לשתף במקצת מהתובנות שלי בעבודה עם ובמוקדים.
מזה למעלה מ- 15 שנים אני נמצאת בעולם הזה.
עולם המתפתח בקצב מסחרר, עולם בו רמת התחרותיות גבוהה והדרך להצלחה מורכבת מהתמודדות מיטבית עם מספר לא מבוטל של אתגרי ניהול.
בהכשרתי אני סוציולוגית ארגונית – יישומית, ובעצם עולמי המקצועי סובב סביב פיתוח ארגוני מתוך כלים של ייעוץ, הנחיה וליווי. במהלך השנים והעשייה, אני מוצאת שהמורכבות התפעולית הקיימת במוקדים מחייבת תהליך פיתוח ושיפור ביצועים שונה מכל יחידה ארגונית אחרת.
זהו עולם המורכב מאנשים ומשמש אנשים, לא רק במעגל הרחב שלו אלא כבר בממשק הראשוני שלו; עם נציגים ומנהלים, לקוחות חיצוניים ולקוחות פנימיים.
בעצם, המוקד, מהווה צומת מרכזית אליה מתנקזים כלל השאיפות הארגוניות, דרישות הלקוחות ופני החברה כולה.
ובתוך העולם הזה קיימים עובדים ומנהלים הנדרשים לרמת תפקוד גבוהה בעבודה סיזיפית ושוחקת,
לגמישות מצבית וריבוי קבלת החלטות משמעותיות בזמן אמת ובעיקר למתן שירות במספר חזיתות בו זמנית.
גם אני, כמו חלק ניכר מהעובדים הקיימים היום בשוק העבודה, עבדתי בעבר במוקד.
הייתי נציגת שירות, מנהלת צוות ומנהלת משמרת.
ביצעתי הדרכות לנציגים חדשים, חניכה בעת כניסה למענה ואף קורסים למנהלי צוותים בתחילת דרכם.
בהמשך הקריירה שלי ניהלתי מחלקת הדרכה ופיתוח ארגוני בחברה שכל מהותה הקמה והפעלה של מוקדים, במגוון ענפים ועל פני פעילויות מוקדיות שונות בהיקפים ובאופי.
זכיתי להוביל תהליכי שיפור ביצועי מוקדים חוצי ארגון ב- 40 מוקדים בו זמנית ואף תהליכים ממוקדים ופרטניים יחד עם כל מוקד בנפרד.
זכיתי להוביל קורסי עתודה ניהולית לניהול מוקד, קורסי מיומנויות למנהלי מוקדים קיימים ואף קורסי ניהול מתקדם.
גם במסגרת אוטוריטה אני זוכה לעשייה באותם התחומים.
נחשפתי ואני ממשיכה להיחשף מדי יום לדינמיקות הקיימות במוקדים, לשיטות ולתפישות העבודה של מנהלים ונציגים כאחד. לשמחתי הרבה, הניסיון והידע שצברתי מאפשר לי להמשיך וללוות מוקדים, מנהלים ונציגים בשיפור ביצועי מוקדים בכל ענפי השוק.
אני רואה את הייעוד שלי בשיפור רמת השירות שחברות מציעות ללקוחותיהם
בד בבד לשיפור רמת השירות שמנהלים נותנים למנהלי הביניים ונציגי המוקד שלהם. וזה בכלל לא משנה אם מדובר במוקד מכירות או חירום או תמיכה וכיוצא בזה.
אני מאמינה שאין תחליף למוקד חסין התומך את החלטותיו האסטרטגיות של הארגון.
ייחודיות הענפים השונים מחייבת התייחסות מקצועית ובמציאות בה עולם המוקדים הופך יותר ויותר מרכזי ומבוקר אני והצוות שלי, כאוטוריטה, מחויבים להכיר ולחשוף את לקוחותינו ואת כלל העוקבים אחרינו לחדשנות וההתקדמות התכופות בעולם הזה.
אני מאמינה כי תורת ניהול המוקדים, ההולכת ומתעבה, תשרת נאמנה כל חברה המעוניינת להפוך את המוקד או המוקדים שלה לחזית החזקה והיציבה של החברה, וזה בלתי נמנע.
ואני בטוחה כי ישנה עוד כברת דרך לעבור אך בקרוב מאוד גם עיסוק ניהול מוקד ייחשב כפרופסייה עצמאית וממוקצעת, כמו בכל העולם.
לשם כך אני פועלת ובזה אני מאמינה!
אוטוריטה מציעה את כל אלו ומביאה עמה תורה מוכחת ומפורטת המיושמת במוקדים רבים ומובילים.
באמתחתנו כלים שצברנו מהיותנו מובילי גוף הידע בתחום ומעבודתנו השוטפת עם מוקדים.
במסגרת תהליך העבודה המשותף, הצוות שלי ואני, פוגשים את כלל בעלי התפקידים במוקד ונמצאים עימם בקשר הדוק.
לאור אופיים של מוקדים, איננו מאמינים במתן ייעוץ בלבד.
אנו רואים עצמינו שותפים להצלחתו של התהליך, לא רק כמייעצים אלא כחלק פעיל המעורב בעשייה.
ובעיקר, אנו מבטיחים, להישאר נאמנים לרמת השירות והמקצועיות הגבוהה ביותר –
כפי שמצופה מהמוקד – כך גם בעבודתנו!
אני מזמינה אתכם, סמנכ"לי שירות, שיווק ותפעול ומנהלי מוקדים, ליצור עמי קשר.
אשמח להכיר את המוקד שלכם ולשמוע על האתגרים העומדים בפניו ועל ההישגים אליהם תרצו להגיע.
בהצלחה רבה ולהתראות,
אורית.
הגיע הזמן לקחת את המוקד שלכם לשלב הבא?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!