חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    שיפור ביצועי מוקדים

    שיפור ביצועי מוקדים

    שורה תחתונה – מתחילים מהסוף

    אם המוקד שלך צריך לבצע את הקפיצה המשמעותית הבאה שלו בעמידה ביעדי השירות ו/או המכירות ונדרש לשם כך תהליך מעמיק שיהפוך לשגרה מוקדית שוטפת – הגעת למקום הנכון!

    מה זה בכלל – שיפור ביצועי מוקדים?

    תהליך שיפור ביצועים במוקד הוא תהליך מעמיק Hands-On במסגרתו כלל הדרגים במוקד יקבלו כלים מעשיים לטובת פיתוח ושיפור ביצועיהם. החל מדרג הנציגים, דרגי ניהול הביניים ועד מנהל המוקד. הכלים ייבנו בהתאם לאופי המוקד ולצרכיו וכוללים; תהליכי עבודה מטויבים, מודל תגמול מותאם, מדדים ודו"חות, טיוב מערך הטלפוניה ומע' ה-CC, כללי ניהול זמינות במענה, מיומנויות רכות נדרשות, שגרות ניהול מוקד וכמובן, דרכי יישום מותאמות למוקד.

    למי תהליך שיפור ביצועי מוקדים מתאים?

    התהליך המוצע משתנה ממוקד למוקד, בתכולות, באופי ובהיקף ומתאים לכל פעילות מוקדית, בכל סדר גודל, החל מ-3 נציגים. מתוקף המומחיות שלנו במוקדים אוטוריטה יודעת לספק מענה מעשי וכלים יישומיים למוקדים על כל סוגיהם – שירות, תמיכה, מכירות, תיאום פגישות, חירום, מידע ועוד.

    מה תהליך שיפור ביצועי מוקדים כולל?

    תהליך שיפור ביצועי המוקד מכיל אבחון מעמיק של תמונת המצב הקיימת במוקד המתקיים ע"י יועצים ארגוניים המתמחים במוקדים. התוצר של האבחון מתבטא בתכנית עבודה מעשית לשיפור ביצועי המוקד לרבות המלצות תפעוליות מעשיות לפיתוח המוקד. משך התהליך ותכולותיו משתנות ממוקד למוקד, ולעתים כוללות גם סדנאות מותאמות להקניית מיומנויות. התוצאות אינן מאחרות להגיע כבר עם תחילת יישום הצעדים הראשונים במסגרתו.

    מה עוד חשוב לדעת על שיפור ביצועי המוקד?

    הידע, המיומנויות והכלים שפיתחנו ואספנו במרוצת השנים משמשים את המוקד שלכם ועומדים לרשותו לטובת שיפור ממוקד בהישגים. מניסיוננו, ישנם מגוון פעילויות מעשיות שניתן לבצע בכדי לייצר שינויים משמעותיים ומעמיקים בביצועי המוקד בטווח זמן הקצר ולצידם נדרשות שגרות הניהול והכלים התומכים לטובת שמירה על ביצועים אלו לאורך זמן.

    הכי טוב ללמוד מהשטח

    ליבת העשייה של אוטוריטה הינה בתהליכי שיפור ביצועים מוקדיים, לשמחתנו, אנו מלווים עשרות מוקדים באופן שוטף ושמחים לראות בהצלחתכם המתמשכת של מוקדים שסיימו תהליכי שיפור ביצועים. הידע הנצבר שלנו באופן היישום ושיפור ביצועי המוקדים ובפתרונות הקיימים הולך וגדל והלקוחות שלנו נהנים מהתוצאות. אז הנה מדגם המלצות שלהם ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר

    רוני בלנקלדר – מנכ"ל, רשת אמריקן לייזר "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, בתהליך אבחון ומיפוי הצרכים שביקשנו לבצע למוקד המכירות שלנו. אורית ביצעה אבחון מקיף ומעמיק ואף הציעה תכנית עבודה מובנית ומסודרת לשיפור ביצועי המוקד וניהולו באפקטיביות רבה יותר. במסגרת תהליך שנמשך 6 חודשים הצליחה אורית להוביל למימוש תכנית היעדים של המוקד וזאת באמצעות בניית כלים יעילים והטמעתם בקרב כלל הדרגים במוקד. מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורנו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר מבעבר ואף ממשיך באופן עקבי במגמת השיפור"טל שפירא – סמנכ"ל פיתוח ותפעול, ריווחית – תכנה לניהול עסקים "הניסיון עושה את העבודה – צוות אוטוריטה הגיע אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר – לנציגים, ללקוחות ולמנהלים."

    יובל שליו, מנכ"ל, שליו פתרונות כלכליים בע"מ "בנית עבורנו תכנית עבודה בעלת סדרי עדיפויות שקבענו יחד. מיד הרגשנו שאנחנו בידיים מקצועיות ויעילות. ואכן, ליווית אותנו בתהליכי פיתוח החברה; שגרות העבודה, מנגנוני הבקרה, תהליכי פיתוח הצוות, המכירות והשירות. לאורך כל התהליך הרגשנו שהכנת עבור "שליו" את התכנית המתאימה בדיוק עבורנו, תוך שימת דגש רב על הצד האנושי. מעבר לכך שהיית זמינה עבור הצוות הניהולי, העצמת והקנית כלים ניהוליים ושפה מקצועית, דאגת להכיר ולהבין את החזקות והמאפיינים של כולם, ולמקסם את הביצועים שלהם. הליווי היה מאוד אינטליגנטי, מקצועי, מעצים וממוקד"

    וולדי וודיאנסקי, מנכ"ל, איי.קיי קליניק בע"מ "במהלך עבודתנו המשותפת הפגינה אורית מקצועיות ויסודיות רבה באופן הטיפול במשימות השונות בד בבד עם מעורבות שוטפת בפעילות שאפשרה לנו לייצב את מוקד המכירות הן ברמת המשאב האנושי; בניית צוות מכירות מגובש, רתום לניהול תהליכי מכירה מקצועיים ובעל נכונות להצלחה. הן ברמת תפעול פעילות המוקד; שגרות עבודה מוקדיות וניהוליות המאפשרות הקפדה על עבודה מקצועית המספקת מענה לכלל עובדי המוקד ומאפשרת הובלת תהליכי מכירה איכותיים ואף בליווי מנהלת מוקד באמצעות חניכה אישית וייעוץ"

    הגיע הזמן לשיפור ביצועי המוקד שלכם? צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה