פיתוח ארגוני במוקדים
שורה תחתונה – מתחילים מהסוף
אם המוקד שלך נדרש לבצע את קפיצת המדרגה הבאה שלו בהיקף ו/או אופי המוקד לטובת המשך צמיחה והתפתחות עסקית – הגעת למקום הנכון!
מה זה בכלל – פיתוח ארגוני במוקדים?
מוקדים רבים מוצאים עצמם מתנהלים בשוטף ולבסוף מתנהלים על ידי השוטף. לצד זה, צמיחה והתפתחות עסקית מחייבת תשתית מוקדית יציבה המאפשרת לממש את חזון הארגון. תהליכי פיתוח ארגוני במוקדים מסייעים לבסס ולהרחיב את התשתית המוקד, למקצע אותה ולהפוך את
הפעילות המוקדית לזרוע תומכת צמיחה!
למי תהליך פיתוח ארגוני במוקד מתאים?
תהליך פיתוח ארגוני במוקד מתאים בשני מצבים מרכזיים – כאשר קיים הצורך בפיתוח ארגוני תהליכי – ✧ בנייה וטיוב של תהליכי עבודה, נהלי עבודה ושגרות ניהול מוקדיות – פנים מוקדי ומול ממשקים ✧ בנייה ופיתוח של פונקציות מוקדיות נדרשות במוקד לרבות הכשרתן והקניית כלים תומכים
מה תהליך פיתוח ארגוני במוקד כולל?
הערך המקצועי המותאם לעולמות המוקדים נותן מענה לשלל צרכים בפעילות המוקדית – תהליכי מיון וגיוס, תהליך ההכשרה, סל פתרונות שימור, תהליכי הערכה ומשוב, מנגנון בקרת איכות, מודלי תגמול, מדדים ויעדים ועוד.
מה עוד חשוב לדעת על תהליכי פיתוח ארגוני במוקד?
ניסיוננו מלמד כי תהליכי פיתוח ארגוני במוקדים מצריכים מעורבות בשטח ומידה רבה של גמישות מצבית בהתאמת הפתרונות הדרושים לאופי המוקד ולעמידה ביעדיו. לשם כך, דרושים הידע והמומחיות המוקדית המעשית ולצד זה המיומנויות והכישורים הייעוציים לטיפוח ופיתוח המשאב האנושי במוקד במהלך כל התהליך. ללא היבט זה, אנו מאמינים, לא ניתן
להגיע להישגים ממוקדים.
הכי טוב ללמוד מהשטח
תהליכי פיתוח ארגוני הם התהליכים המרתקים ביותר בעולם המוקדים. לאט לאט נחשפת
ומודגשת חשיבותו המרכזית של המוקד במארג הארגוני. צוות המוקד מתחיל לדבר באופן שוטף בשפה אחידה ומקצועית יותר ולשמחתנו, אנו זוכים לראות את התהליך הזה מתרחש. וגם לתמוך אותו ולסייע למוקד להפוך להיות זרוע אסטרטגית להצלחת הארגון כולו. אז הנה המלצה אחת שתשפוך קצת אור על תהליכי הפיתוח המוקדיים ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר
יחיאל פומרנץ – מנהל מח' לקוחות אסטרטגיים ומכירות, הקרן למורשת הכותל המערבי "
תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ'משרד קטן' למוקד שירות לקוחות
הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה
אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית
אותנו היית לנו לא רק 'אוזן קשבת', כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה
מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים
העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם
יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים".