חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    תכנית ממוקדים בהישגים

    תכנית ממוקדים בהישגים

    שורה תחתונה – מתחילים מהסוף

    אם הגיע הזמן לתת לנציגים שלכם כלים מעשיים לשיפור מיומנויות השיחה עם לקוחות המוקד ובזה תרצו להתמקד – הגעתם למקום הנכון!

    מה זה בכלל – תכנית ממוקדים בהישגים?

    תכנית ממוקדים בהישגים היא תכנית קצרת מועד וממוקדת לפיתוח מיומנויות השיחה בקרב צוות המוקד ומטרתה הטמעה מיטבית לאורך זמן. התכנית מותאמת לעולם התוכן המוקדי, עשירה בכלים יישומיים ומוכחים לשיפור איכות המענה (שירותי/מכירתי/כתוב ועוד) ומטרתה פיתוח חווית הלקוח וחווית הנציג כאחד.

    למי התכנית מתאימה?

    תכנית זו מיועדת לפעילויות קטנות ובינוניות בעלות מאפיינים מוקדיים ונבנתה על בסיס ניסיוננו הרב בעולם המוקדים; הידע, המיומנויות והכלים הדרושים לניהול מענה קולי או כתוב המייצר תוצאות מיטביות.

    מה תכנית ממוקדים בהישגים כוללת?

    התכנית כוללת מס' שלבים קצרים וממוקדים במטרה לייצר תוצאות שישמשו את המוקד לאורך זמן. ביניהן –  מיפוי צרכי הנציגים בשיחות, סדנא עשירה בכלים מעשיים הנלמדים בשפת המוקד, Take Away לכלל המשתתפים שיישאר אתם בעמדה וגם – המלצות ייעוציות (כי הרי אנחנו יועצים ארגוניים) לפעילויות הטמעה מיטביות , שמותאמות לעולם המוקדים ולאופי הפעילות המוקדית.

    מה עוד חשוב לדעת על התכנית?

    התכנית מציעה כלים מקצועיים – ישומיים המשרתים מוקדים בשיחות עם לקוחות ומבססים רמת מיומנויות גבוהות בתהליכי העבודה המוקדיים. התכנית מתאימה לפעילויות מוקדיות על כל סוגיהן – מידע, שירות, חירום, תמיכה, תיאום פגישות, מכירות ועוד. המופע הסדנאי שבמרכז התכנית הוא חוויה בפני עצמה, הכוללת הפעלות, סימולציות, משחקים, סרטונים ותחרויות ובעצם – כל מה שצריך בכדי להפוך את הלמידה למהנה, יעילה ואפקטיבית.

    הכי טוב ללמוד מהשטח

    תכנית ממוקדים בהישגים הועברה, במתכונות שונות ולמוקדים שונים, מאות פעמים. ארגז הכלים שלנו למענה איכותי ללקוחות המוקד – מגוון ועשיר, עובר התאמה למוקד שלכם והכי חשוב – מעשי. והלקוחות שלנו, הם ממליצים על התכנית בחום. אז הנה מדגם המלצות (ויש גם תמונות) ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר

    סיגל ליכט – מנהלת שירות לקוחות, קליל חלונות מעוצבים
    "הסדנא שנערכה היתה חווייתית, ממוקדת, מעניינת ונערכה תוך שיתוף פעולה מלא של כל
    המשתתפים. במסגרת הסדנא קיבלנו כלים שהותאמו למציאות ולהתמודדות היום יומית שלנו.
    מיד למחרת התחלנו ליישם ולהיעזר בהם במענה השוטף שאנו נותנים ללקוחות. הסדנא
    לדעתי חשובה לכל חברה שמעוניינת לשדרג את השירות ללקוחותיה…"אודליה בשן – סמנכ"ל מש"א, לוגיסטיקה ושירות, הכשרה חברה לביטוח
    "אנו מודים לכם על הסדנאות המעשירות, החוויתיות והפרקטיות שהועברו בחברתנו. ניכר
    כי העובדים יצאו עם מגוון כלים מעשיים ומיישמים אותם במהלך השיחות המתקבלות בכלל
    המוקדים…"

    רויטל בן ישי – מנהלת מוקדי השירות והמכירות, תדיראן
    "תענוג רב הוא לי להביע את שביעות רצוני הגבוהה ביותר מהסדנאות שהועברו למוקדי השרות
    והמכירה בתדיראן. ההכנות לסדנא עצמה, המשובים והכלים לדרך שקיבלנו מעידים על גישה
    מאוד ייחודית מקצועית ואפקטיבית. אין ספק שאנו מרגישים את השיפור בביצועי
    המוקדים, הן במוקדי השירות והן במכירות שצמודים לדפי ה-'צידה לדרך'…"

    שרית בנימין – מנהלת מחלקת ייעוץ והדרכה, אלטמן
    "הסדנא הייתה ממוקדת ופרקטית, בעלת ערך מוסף רב לצוות היועצות, ובסופה הצוות יצאו עם כלים
    מעשיים לדרך. על אף היותן ותיקות, הן לקחו איתן את הכלים ומביאות אותם הלכה למעשה
    במעמד השיחות מול הלקוחות וההשפעה ניכרת לטובה…"
    שירי שרביט – מנהלת שירות הלקוחות, חבר
    "במסגרת הסדנאות הוקנו לעובדי המוקד כלים ישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות.
    הסדנא הייתה שונה מסדנאות שירות שונות ורבות שהועברנו אצלנו והקנתה
    כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום…"
    אלעד גואל – מנהלת מחלקת שירות לקוחות ומכירות, פמה ליסינג
    "הסדנה הייתה חווייתית, ממוקדת ועניינית, והתבצעה תוך שיתוף מלא של הנציגים,
    ומתן מקום לשאלות והבעת דעות. היא האירה נקודות חשובות והציגה דרכי פעולה
    ופתרונות. וכל זאת בדרך מהנה, בשילוב של משחקים, דיונים, סרטונים וסימולציות…"דנה ביטון – מנהלת מוקד תיאום פגישות, מגדלי הים התיכון
    "התכנים הועברו במקצועיות רבה משולבת בהומור ודוגמאות רלוונטיות לנציגות, ובדרכים מקוריות
    שגרמו להן לשתף פעולה ולהיות שותפות לתהליך. לאחר הסדנא הועברו משובים וכולן פה
    אחד הסכימו כי הסדנא תרמה להן מאוד לעבודה השוטפת, הייתה מרעננת ועברה באווירה
    מהנה…"
    יפעת צנעני – מנהלת מוקד השירות והמכירות, עיריית רעננה
    "הייתה סדנה מוצלחת, מהנה ומקצועית אשר הותאמה אישית לאופי הפעילות במוקד ולעולם התוכן
    הייחודי שלנו. מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות
    מעשיות…"

    הגיע הזמן לשכלל את יכולות צוות המוקד?​
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה