תכנית ממוקדים בהישגים
שורה תחתונה – מתחילים מהסוף
אם הגיע הזמן לתת לנציגים שלכם כלים מעשיים לשיפור מיומנויות השיחה עם לקוחות המוקד ובזה תרצו להתמקד – הגעתם למקום הנכון!
מה זה בכלל – תכנית ממוקדים בהישגים?
תכנית ממוקדים בהישגים היא תכנית קצרת מועד וממוקדת לפיתוח מיומנויות השיחה בקרב צוות המוקד ומטרתה הטמעה מיטבית לאורך זמן. התכנית מותאמת לעולם התוכן המוקדי, עשירה בכלים יישומיים ומוכחים לשיפור איכות המענה (שירותי/מכירתי/כתוב ועוד) ומטרתה פיתוח חווית הלקוח וחווית הנציג כאחד.
למי התכנית מתאימה?
תכנית זו מיועדת לפעילויות קטנות ובינוניות בעלות מאפיינים מוקדיים ונבנתה על בסיס ניסיוננו הרב בעולם המוקדים; הידע, המיומנויות והכלים הדרושים לניהול מענה קולי או כתוב המייצר תוצאות מיטביות.
מה תכנית ממוקדים בהישגים כוללת?
התכנית כוללת מס' שלבים קצרים וממוקדים במטרה לייצר תוצאות שישמשו את המוקד לאורך זמן. ביניהן – מיפוי צרכי הנציגים בשיחות, סדנא עשירה בכלים מעשיים הנלמדים בשפת המוקד, Take Away לכלל המשתתפים שיישאר אתם בעמדה וגם – המלצות ייעוציות (כי הרי אנחנו יועצים ארגוניים) לפעילויות הטמעה מיטביות , שמותאמות לעולם המוקדים ולאופי הפעילות המוקדית.
מה עוד חשוב לדעת על התכנית?
התכנית מציעה כלים מקצועיים – ישומיים המשרתים מוקדים בשיחות עם לקוחות ומבססים רמת מיומנויות גבוהות בתהליכי העבודה המוקדיים. התכנית מתאימה לפעילויות מוקדיות על כל סוגיהן – מידע, שירות, חירום, תמיכה, תיאום פגישות, מכירות ועוד. המופע הסדנאי שבמרכז התכנית הוא חוויה בפני עצמה, הכוללת הפעלות, סימולציות, משחקים, סרטונים ותחרויות ובעצם – כל מה שצריך בכדי להפוך את הלמידה למהנה, יעילה ואפקטיבית.
הכי טוב ללמוד מהשטח
תכנית ממוקדים בהישגים הועברה, במתכונות שונות ולמוקדים שונים, מאות פעמים. ארגז הכלים שלנו למענה איכותי ללקוחות המוקד – מגוון ועשיר, עובר התאמה למוקד שלכם והכי חשוב – מעשי. והלקוחות שלנו, הם ממליצים על התכנית בחום. אז הנה מדגם המלצות (ויש גם תמונות) ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר
סיגל ליכט – מנהלת שירות לקוחות, קליל חלונות מעוצבים
"הסדנא שנערכה היתה חווייתית, ממוקדת, מעניינת ונערכה תוך שיתוף פעולה מלא של כל
המשתתפים. במסגרת הסדנא קיבלנו כלים שהותאמו למציאות ולהתמודדות היום יומית שלנו.
מיד למחרת התחלנו ליישם ולהיעזר בהם במענה השוטף שאנו נותנים ללקוחות. הסדנא
לדעתי חשובה לכל חברה שמעוניינת לשדרג את השירות ללקוחותיה…"אודליה בשן – סמנכ"ל מש"א, לוגיסטיקה ושירות, הכשרה חברה לביטוח
"אנו מודים לכם על הסדנאות המעשירות, החוויתיות והפרקטיות שהועברו בחברתנו. ניכר
כי העובדים יצאו עם מגוון כלים מעשיים ומיישמים אותם במהלך השיחות המתקבלות בכלל
המוקדים…"
רויטל בן ישי – מנהלת מוקדי השירות והמכירות, תדיראן
"תענוג רב הוא לי להביע את שביעות רצוני הגבוהה ביותר מהסדנאות שהועברו למוקדי השרות
והמכירה בתדיראן. ההכנות לסדנא עצמה, המשובים והכלים לדרך שקיבלנו מעידים על גישה
מאוד ייחודית מקצועית ואפקטיבית. אין ספק שאנו מרגישים את השיפור בביצועי
המוקדים, הן במוקדי השירות והן במכירות שצמודים לדפי ה-'צידה לדרך'…"
שרית בנימין – מנהלת מחלקת ייעוץ והדרכה, אלטמן
"הסדנא הייתה ממוקדת ופרקטית, בעלת ערך מוסף רב לצוות היועצות, ובסופה הצוות יצאו עם כלים
מעשיים לדרך. על אף היותן ותיקות, הן לקחו איתן את הכלים ומביאות אותם הלכה למעשה
במעמד השיחות מול הלקוחות וההשפעה ניכרת לטובה…"
שירי שרביט – מנהלת שירות הלקוחות, חבר
"במסגרת הסדנאות הוקנו לעובדי המוקד כלים ישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות.
הסדנא הייתה שונה מסדנאות שירות שונות ורבות שהועברנו אצלנו והקנתה
כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום…"
אלעד גואל – מנהלת מחלקת שירות לקוחות ומכירות, פמה ליסינג
"הסדנה הייתה חווייתית, ממוקדת ועניינית, והתבצעה תוך שיתוף מלא של הנציגים,
ומתן מקום לשאלות והבעת דעות. היא האירה נקודות חשובות והציגה דרכי פעולה
ופתרונות. וכל זאת בדרך מהנה, בשילוב של משחקים, דיונים, סרטונים וסימולציות…"דנה ביטון – מנהלת מוקד תיאום פגישות, מגדלי הים התיכון
"התכנים הועברו במקצועיות רבה משולבת בהומור ודוגמאות רלוונטיות לנציגות, ובדרכים מקוריות
שגרמו להן לשתף פעולה ולהיות שותפות לתהליך. לאחר הסדנא הועברו משובים וכולן פה
אחד הסכימו כי הסדנא תרמה להן מאוד לעבודה השוטפת, הייתה מרעננת ועברה באווירה
מהנה…"
יפעת צנעני – מנהלת מוקד השירות והמכירות, עיריית רעננה
"הייתה סדנה מוצלחת, מהנה ומקצועית אשר הותאמה אישית לאופי הפעילות במוקד ולעולם התוכן
הייחודי שלנו. מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות
מעשיות…"