-
-
או! זו שאלה סופר נפוצה בקרב מנהלי.ות מוקדים.
התפקיד של ניהול המוקד הוא תפקיד רוחב, בדרך כלל מנהלים יותר ממוקד אחד ועוברים בין תפקידים וענפים שמלמדים אותנו לא מעט. אני יכולה להעיד מניסיוני שמנהלי.ות שעברו כמה סוגים שונים של מוקדים מגלים יותר גמישות ביחס למציאות, הרבה יותר תושיה ביחס לאתגרים השוטפים בניהול וגם, פתוחים יותר לנסות מהלכים חדשים שלא הכירו קודם. הניסיון עושה את שלו.
לצד זה, אני נתקלת בהרבה מאוד מנהלי.ות שלא יודעים איך להמשיך מהתפקיד הזה הלאה.
לא כולםן יכוליםות או רוציםות להתקדם לתפקיד ניהול מערך מוקדים או לתפקיד סמנכ"ל והשחיקה יכולה להיות כ"כ גבוהה שכבר די, רוציםות החוצה.
זה מאתגר, זה דורש מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסא אבל דווקא בתפקידי ניהול מוקד אני מוצאת שמגוון אפשרויות ההתפתחות המקצועית ופיתוח הקריירה הרבה יותר מגוונות ועשירות מתפקידים אחרים.
הניסיון המצטבר בתפקידי מוקד מאפשרים לך לצבור ידע וניסיון מעשי במגוון של תחומים.
החשיפה שלך לכל הממשקים איתם המוקד עובד מאפשר לך ללמוד איך מתנהלים גורמים אחרים בארגון והקשר שבין התקשורת עם הלקוח ל-תפעול, שיווק, רכש ומלאי, טכנולוגיות ועוד הוא כ"כ הדוק שבאמת מגוון ההזדמנויות הוא אדיר!
את זה אני מספרת באחת על אחד.ת כשאני פוגשת אתכםן אבל זה לא מספיק.
השנה בכנס מנהלי.ות מוקדים נקיים הרצאה ייחודית שעוסקת בניהול קריירה למנהלי.ות מוקדים. ליאת רווה, היום סמנכ"ל בקבוצת הפניקס בעל רקע מקצועי עשיר והיא מכירה את הענף וההתפתחות בו ממגוון צדדים. בואו לשמוע ממנה איך אפשר לנווט קדימה של ניהול מוקדים ולאן.
יהיה מרתק ומחדש לאורך היום כולו ובוודאי שבנושא הזה!
אם עוד לא עשיתםן את זה, הצטרפו אלינו עכשיו, ההרשמה בעיצומה ומס' המקומות מוגבל.אורית מאוטוריטה.
הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!