18.4.19
לכבוד: אוטוריטה להישגים ממוקדים
הנדון: סדנת שירות לקוחות בהדרכת אוטוריטה
ברצוני להודות על הסדנא שהתקיימה בכרמיאל בחברת קליל תעשיות בע"מ בתאריך 11/03/2019.
הסדנא הועברה על ידי ענבל ויובל שהיו מקסימים, באו מוכנים עם דוגמאות מעולם התוכן שלנו ובמהלך כל הסדנא נתנו לכל אחת ואחד מהמשתתפים ולכל דעה/הערה/אמירה שהועלתה, מקום של כבוד והתייחסות מקצועית.
מי שיודע לתת שירות יכול להעביר סדנא על שירות.
הסדנא שנערכה הייתה חווייתית, ממוקדת ומעניינת והאווירה לאורך כל היום הייתה נעימה, מקבלת ומכילה ונערכה תוך שיתוף פעולה מלא של כל המשתתפים.
במסגרת הסדנא קיבלנו כלים שהותאמו למציאות, להתמודדות היום יומית ולצרכים שלנו ומיד למחרת – התחלנו ליישם ולהיעזר בהם במענה השוטף שאנו נותנים ללקוחות.
לדעתי הסדנא חשובה לכל חברה שמעוניינת לשדרג את השירות ללקוחותיה.
בברכה,
ליכט סיגל
מנהלת שירות לקוחות
קליל תעשיות בע"מ