-
צפרא טבא לכל עוקבי אוטוריטה וליום הלקוח הבינלאומי!ברור שנציין אותו כאן אצלנו וכמובן שנתחיל דווקא מהנציגים – קולם של הלקוחות!
לרגל יום זה קבלו תזכורת לניסוחים חשובים מאוד בעולם המוקדים וטעות נפוצה שנשמעת במוקדים לעיתים קרובות.
כדי להיות בטוחים נעזרנו באקדמיה ללשון העברית ולפניכם הכרעת האקדמיה:איך אומרים בעברית נָצִיג או נְצִיג?
בדרך כלל אנחנו נתקלים בטעות בהגייה כאשר מדברים על נציג בודד, אז בואו נעשה סדר:
כשאנחנו רוצים לדבר על נציג אחד נאמר > נָצִיג
ולעומת זאת ברבים או בנטיות נאמר > נְצִיגִים או נְצִיג־שירות.ואיך אומרים בעברית לְקוחות או לָקוֹחות?
השינוי במעבר מ- נָצִיג ל- נְצִיגִים גורם לרבים מאיתנו להתבלבל גם כאשר מדברים על לקוחות והנה התשובה לזה:
כשנדבר על לקוח יחיד נאמר > לָקוֹח וברבים או בנטיות נאמר > לָקוֹחות או לָקוֹחוֹתֵיהֶם.
ובשום שלב לא נאמר > לְקוחות וגם לא לֵקוחות.עד כאן חברים, האקדמיה אמרה את דברה ואנחנו כאן כדי לעדכן!
מניסיוני, לשנות הרגלים (כל סוג) זו לא משימה קלה אבל חשוב מאוד ש –כשמישהו מדבר על נְצִיגִים או על הלָקוֹחות שלכם – שיעשה את זה נכון!
מוזמנים להעביר הלאה לַנְּצִיגִים וְלַמְּנַהֲלִים שלכם כאחד 🙂
יום לקוח נפלא לכולנו ✨
אורית אוטוריטה
הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!