חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    Focus אונליין – סדנאות מעשיות בדיגיטל

    שורה תחתונה – מתחילים מהסוף: פחות זמן, יותר Focus!

    משבר הקורונה הביא אותנו להנחות סדנאות מיומנויות רכות אונליין – בווידאו.
    גילינו שישנם יתרונות רבים בהנחייה סדנאית מרחוק אם עושים אותה נכון.
    כדי שנוכל להפיק את המיטב מהמפגש הדיגיטלי פיתחנו באוטוריטה תכנית סדנאית ייחודית בוידאו שמבססת את הלמידה באמצעות מעורבות גבוהה של המשתתפים בתהליכי משחוק חוויתיים ברשת. התכנית מאפשרת למשתתפים היושבים במקומות שונים לשתף פעולה, לעבוד בקבוצות ולקחת חלק יחדיו בתחרויות, הפעלות ותרגולים. לשם כך נדרשים מחשב וחיבור לאינטרנט בלבד.
    כלל סדנאות המיומנויות הרכות של אוטוריטה עבור התאמה לתכנית ולתהליכי המשחוק המשולבים בה.

    מה זה בכלל – סדנאות מעשיות בדיגיטל?

    המפגש הסדנאי בוידאו במסגרת תכנית Focus אונליין מאפשר למשתתפים לחוות סדנא ממשית, כאילו היו בכיתה, לשחק, לתרגל, להתנסות בזוגות וקבוצות, להתחרות ובעיקר ללמוד ולאסוף כלים יישומיים המותאמים לעולם המוקדים.
    המפגשים קצרים ממפגש סדנאי פרונטלי ומאפשרים לצוות פעילות מעשית-מרוכזת וייחודית שתלווה אותם גם לאחר סגירת הדפדפן.

    למי סדנאות Focus אונליין בדיגיטל מתאימות?

    אם צוות המוקד מנוהל מרחוק – מהבית או מאתרים שונים – התכנית הזו בשבילכם!
    גם עבור צוותי מוקדים שההתכנסות מורכבת עבורם זהו פתרון מצוין!
    תכנית Focus אונליין מתאימה לצוותי עובדים, נציגים ומנהלים ותכניה מותאמים לקהל היעד בדומה לכל הסדנאות מבית אוטוריטה. תהליכי המשחוק הדיגיטליים מותאמים אף הם לתוכן ולמשתתפים. אם הצוות שלכם עובד ממקומות שונים – ללא התאספות וללא השקעת משאבי זמן רבים – תוכלו להנות מסדנאות מיומנויות מעשיות שיוכלו לשרת אותם בכל עת.

    מה עוד חשוב לדעת על סדנאות Focus אונליין?

    מעבר לחוויה הכייפית והמרעננת, המשתתפים יוכלו להתנסות בלמידה המקוונת חוויתית ומעשית כאחד. עם מינימום משאבים ומקסימום תוצאות!
    ✔ פחות זמן – יותר Focus!
    ✔ ללא התאספות של המשתתפים
    ✔ קבלת כלים מעשיים בלמידה חוויתית ומשחוק דיגיטלי

     

    שגיא ברנר – מנהל השירות והתמיכה, SPD Hosting
    "הקורנה  והמעבר לעבודה מרחוק הביא עימם אתגרים חדשים ומורכבים בתחום השירות והחלטנו לקיים סדנא בהקדם ב- ZOOM . הסדנא הייתה חוuיה מדהימה, אורית הצליחה להחזיק בקשב  ולסקרן  לאורך כל משך הסדנא את כל המשתתפים מכל מחלקות החברה. אורית דאגה שיהיה סיעור מוחות ושיתוף פעולה מכולם כולל הנציגים הביישנים ביותר/ הסדנא לוותה בדוגמאות מעולמם של התומכים, אורית סיפקה לנציגים כלים ופתרונות שמחוברים לעשיה היומימית שלהם תוך התייחסות לסוגיות שהועלו על ידי משתתפי הסדנא כך שבסיומה כלים אלו הפכו לחלק חשוב ובלתי נפרד מארגז הכלים שלהם. התגובות לסדנא מהמשתתפים היו נלהבות וכולם ציינו שנהנו מאד ושהיא תרמה להם לפחות כלי אחד אם לא יותר בעבודה היומיומית מול הלקוחות."

    חיליק בן הרוש – מנהל מערך מוקדים, טלאול קונטאקט סנטר'ס
    "המפגשים שהועברו בוידאו היו חווייתיים ופעילים, ואפשרו למנהלים לקחת חלק בתהליך למידה שונה ומעשי כאחד.
    קטיה ואורית הקפידו על רצף הלמידה גם בוידאו, התכנים והפעילויות הותאמו למנהלים שלנו וכלל ההפעלות במפגשי הוידאו תרמו להפיכת הלמידה מרחוק ליעילה, אפקטיבית ומהנה.
    אנו ממליצים לכל חברה שמבקשת להקנות למנהליה ועובדיה כלים, גם בווידאו, להיעזר בשירותיה של חברת אוטוריטה ולהנות ממפגשים ממוקדים, חוייתיים ומעשיים – גם בדיגיטל!"

    צפו בסרטון מטה לראות את סיכום המפגשים שלנו עם מנהלי המוקדים של חברת טלאול

    רוצים להקנות כלים ומיומנויות לצוות המוקד אונליין?
    צרו עמנו קשרבשביל זה אנחנו כאן!​

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה