העבודה במוקדים טלפונים היא עבודה מורכבת מאוד לכל הדעות.
הכל מדיד, הכל נמדד ולכל דבר יש משמעות אופרטיבית.
מנהלי מוקדים מובילים יודעים להפוך את הקושי הטמון במדידה הקפדנית ובאינסטנסיביות השיחות גם למנוף חיובי לאווירת עשייה במוקדים.
הנעת עובדים לעשייה ומעורבות גבוהה יותר וכמובן להעלאת רמת המוטביציה ושביעות רצון העובדים אינה משימה פשוטה אך מדובר בכלים שלובים של הנאה והנעה.
אז בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם את מיטב ה'ממים' המסתובבים ברשת, כאלו שכל מי שעובד במוקד טלפוני, לא משנה באיזה תפקיד, יוכל להזדהות עימם, לפחות עם חלקם.
גם זה מותר לפעמים, לא?
ועוד דבר, בסוף, ממתין לכם שילוט ייחודי למוקד שלכם!
תהנו ☺
הדברים שקורים בתחילת המשמרת…
הדברים שקורים במהלך המשמרת…
הדברים שקורים רגע לפני סיום המשמרת…
(הקלקה על התמונות תוביל אתכם למקור התמונות)
וזה מאיתנו ☚ ☚ ☚
במילוי הפרטים תחת התמונות תוכלו לשלוח לנו את הלוגו שלכם ואת השלט המתאים למוקד שלכם ואנו נשלח לכם קובץ מוכן לתלייה במוקד. אז איזה שלט יותר מתאים למוקד שלכם? (ניתן לבחור בין 4 אפשרויות)
אופציה 1
אופציה 2
אופציה 3
אופציה 4
רוצים שלט מצחיק וייחודי עם הלוגו שלכם?
כאן תוכלו לקבל את קבצי התמונות שאנחנו באוטוריטה הכנו למייל שלכם.
בחרו את השלט הרצוי, מלאו את פרטיכם מטה ואנו נכין ונשלח את השלט אליכם!
(אל תשכחו לעשות סלפי עם השלט ולשלוח לנו), צאו לדרך!
מנהלי מוקדים,
אל תשכחו לצחוק ולהנות מכל רגע, זה המפתח המרכזי להנאה ולהנעה של העובדים תחתיכם.
לבניית כלים ניהוליים לשיפור שביעות רצון נציגים ומנהלים והעלאת רמת מעורבות – צרו עמנו קשר,
בשביל זה אנחנו כאן!
בהצלחה ובחיוך.