סדנאות משוב וחניכה למוקד מבית אוטוריטה
אנחנו באוטוריטה עושים ה-כ-ל בכדי שהסדנאות שלנו לא יהיו עוד מוצר מדף שיהפוך בעתיד לזיכרון חוויתי בקרב המנהלים. אצלנו, סדנאות משוב וחניכה מגישות לצוות הניהולי במוקד טכניקות מותאמות להעברת משוב ולהוביל תהליך חניכה מקדם ומפתח.
עולם המשוב והחניכה במוקדים מחייב שימוש בכלים מקצועיים ואיכותניים.
סדנאות המשוב והחניכה שאנו מציעים משלבים מבנה ברור לפיתוח תהליך חניכה איכותי וכלים יישומיים להובלת שיחת משוב בצורה בונה ואפקטיבית המאפשרת לנציגים לקבל כלים ולשפר יכולות ובד בבד, מחזקת את יכולותיהם של המנהלים ואת תפישתם אל מול העובדים תחתיהם.
אנחנו מאמינים, כי מיומנויות חניכה ומשוב הן כלי הכרחי למנהלים העובדים במוקדים טלפוניים. ועל כן, סדנת משוב וחניכה הינה סדנא עשירה מאוד בכלים, דוגמאות, פרקטיקות וידע חשוב שעל מנהלים במוקד לרכוש.
מה סדנאות משוב וחניכה כוללות?
✧ תהליך חניכה ארוך טווח; אופן בניית התהליך, מרכיבים חשובים והכרחיים, מיומנויות לפיתוח.
✧ כלים לאיפיון כשירות הנציגים והתאמת תהליך החניכה לצרכיהם ולצרכי המוקד.
✧ מבנה ואופן הובלת שיחת משוב יעילה ואפקטיבית המקדמת את הנציג והמנהל כאחד.
✧ מבנה שיחת משוב ומיומנויות נדרשות בהובלת שיחת משוב בצורה איכותית.
✧ מיומנויות זיהוי וטיפול בהתנגדויות העולות במהלך שיחת משוב עם נציגים ומנהלים.
✧ עקרונות מנחים וכלים יישומיים לשיפור הרמה המקצועית של נציגי המוקד.
כדי להמחיש לצוות הניהולי את היתרונות הרבים בהובלת תהליך חניכה איכותי, אנו עושים שימוש במגוון כלים. ביניהם –
✧ הפעלות ומשחקים בצוותים ובזוגות
✧ סרטונים ואמצעי המחשה וויזואליים
✧ דיונים ומתן במה לשיתוף תוך עידוד להביע דעה אישית
✧ סימולציות ומשחקי תפקידים
ועוד.