האם לקוחות בני הגיל ה-3 מסתדרים עם ערוץ הוואטסאפ בתהליכי שירות? האם חווית השירות שלהם טובה?
ואיך אפשר לוודא שהערוץ הדיגיטלי מתאים להםן?
זו עוד אחת מהשאלות שמעניינות מנהלי.ות מוקדים ועלתה בכנס מנהלי.ות מוקדים במסגרת הפאנל שקיימנו.
על הבמה, מנהלי מוקדים שהציגו תהליכי הטמעה של ערוץ וואטסאפ בוטי ואנושי במוקד שלהם והם שמחו לחלוק עם המשתתפים את הניסיון והידע שלהם בנושא. ועכשיו קטע מדבריהם זמין גם עבורך!
רגע לפני שתעברו לצפיה בסרטון הקצר אני רוצה להזמין אתכםן להצטרף אלינו בקבוצת העדכונים השקטה, שם אני שולחת טיפים, תובנות ועדכונים שמיועדים רק למנהלי.ות מוקדים, להצטרפות הקליקו כאן.
מחכה לכםן שם עם עוד סרטונים ואירועים שצפויים להתקיים ממש בקרוב 🙂
צפיה מועילה ולהתראות,
אורית מאוטוריטה
הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!