-
צפרא טבא לכל עוקבי אוטוריטה וליום הלקוח הבינלאומי!ברור שנציין אותו כאן אצלנו וכמובן שנתחיל דווקא מהנציגים – קולם של הלקוחות!
לרגל יום זה קבלו תזכורת לניסוחים חשובים מאוד בעולם המוקדים וטעות נפוצה שנשמעת במוקדים לעיתים קרובות.
כדי להיות בטוחים נעזרנו באקדמיה ללשון העברית ולפניכם הכרעת האקדמיה:איך אומרים בעברית נָצִיג או נְצִיג?
בדרך כלל אנחנו נתקלים בטעות בהגייה כאשר מדברים על נציג בודד, אז בואו נעשה סדר:
כשאנחנו רוצים לדבר על נציג אחד נאמר > נָצִיג
ולעומת זאת ברבים או בנטיות נאמר > נְצִיגִים או נְצִיג־שירות.ואיך אומרים בעברית לְקוחות או לָקוֹחות?
השינוי במעבר מ- נָצִיג ל- נְצִיגִים גורם לרבים מאיתנו להתבלבל גם כאשר מדברים על לקוחות והנה התשובה לזה:
כשנדבר על לקוח יחיד נאמר > לָקוֹח וברבים או בנטיות נאמר > לָקוֹחות או לָקוֹחוֹתֵיהֶם.
ובשום שלב לא נאמר > לְקוחות וגם לא לֵקוחות.עד כאן חברים, האקדמיה אמרה את דברה ואנחנו כאן כדי לעדכן!
מניסיוני, לשנות הרגלים (כל סוג) זו לא משימה קלה אבל חשוב מאוד ש –כשמישהו מדבר על נְצִיגִים או על הלָקוֹחות שלכם – שיעשה את זה נכון!
מוזמנים להעביר הלאה לַנְּצִיגִים וְלַמְּנַהֲלִים שלכם כאחד
יום לקוח נפלא לכולנו
אורית אוטוריטה
קבלו תכנים מקצועיים מעולם המוקדים ישירות למייל שלכם
אין יותר פשוט מזה!
הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!