אוטוריטה אונליין
מלווה אותך
בניהול המוקד
שם הקורס: ניהול א.נשי קו ראשון במוקד | מיומנויות ניהול צוותי במוקד
הכשרה ראשונה מסוגה המקיפה את אבני הדרך המרכזיות לניהול צוות
למי הקורס מיועד?
חשוב לדעת!
ההכשרה מתאימה לכלל סוגי הפעילויות המוקדיות;
שירות, מכירות, תמיכה, חירום, מידע ועוד
- מנהלי מוקדים בעלי ניסיון המעוניינים להשקיע בפיתוח יכולות הניהול המוקדיות
- מנהלים בפעילויות יציבות המבקשים לשכלל את דרכי ההתמודדות שלהם עם אתגרים מוקדיים נפוצים
- מנהלי מוקדים שפנויים לפיתוח; פיתוח צוות המוקד, פיתוח תהליכי הטיפוח ופיתוח נהלי העבודה
השיעורים בקורס
דמות מנהל הצוות במארג המוקדי
מהם מאפייני הניהול המרכזיים בתפקיד מנהל הצוות? מהם תחומי האחריות הניהולית? מהם העקרונות הניהוליים מרכזיים שחשוב לגבש? אילו ערוצים עומדים לרשותינו בפיתוח הסמכות הניהולית במוקד? איך נראית מנהיגות מוקדית ברצפת המוקד? וחשוב לא פחות - מאיפה כדאי לך להתחיל.
מסירות | על העברת מסרים אפקטיבית בניהול הצוות
מהם האתגרים המרכזיים העומדים בפניי בהעברת מסרים במוקד? מהן הצמתים המרכזיות בהן מסרים מועברים וכיצד ניתן למנף אותן? אלו כלים יסייעו לי בהעברת מסרים אפקטיבית וגם - מהי התנגדות למסר? כיצד נוכל לזהות אותה וכיצד עלינו להגיב אליה.
אסרטיביות ניהולית | התמודדות עם מצבי קופנליקט במוקד
כיצד נזהה מצבי קונפליקט ומהם מקורות התגובה הטבעיים אליהם? מהי האחריות של מנהל הצוות בניהול הקונפליקט? במסגרת השיעור נסקור כלים וטכניקות שיסייעו לנו בהתמודדות ובבניית האסרטיביות שלנו בניהול האישי והצוותי במוקד - במצבי קונפליקט ולא רק 🙂
המנהל כמאמן | חניכה ופיתוח נציגי המוקד בעידן הנוכחי
במפגש נדון ונאפיין את האחריות של מנהלי הצוותים בפיתוח המקצועי של נציגי המוקד ונעסוק בשגרות משוב וחניכה מותאמות לעולם המוקדים. נסקור טכניקות מעשיות להטמעת מיומנויות שירות/מכירות בעבודת הנציגים השוטפת ובחניכה המקצועית המתרחשת תו"כ העשייה המוקדית.
חווית העובד במוקד | שימור נציגים גרסת 2023
בשיעור זה נסקור את המאפיינים השונים לחווית העובד במוקד ונקשור היבטים אלו לפרקטיקות ניהול צוות המרכיבות אותה. נעמיק יחד במאפייני אתגר השימור ותפקידו של מנהל הצוות בנושא. המפגש יכלול היבטים שונים לפיתוח חווית העובד במוקד עבור מנהלי הצוותים וביוזמתם.
ניהול נציגים מרחוק | אתגרים חדשים-כלים חדשים-מטרות חדשות
בשיעור זה נדון במאפייני העסקת נציגים מרחוק, אתגרי הניהול הנוצרים כתוצאה משינוי זה וציפיותיהם של העובדים מרחוק במוקד. במסגרת השיעור נסקור כללי אצבע חיוניים לניהול נציגים במתכונת זו ואף נצטייד בשגרות ניהול מגוונות שהופכות את הניהול מרחוק - לקרוב הרבה יותר.
דילמות נפוצות בניהול צוות המוקד ועקרונות מנחים להתמודדות
מהן הדילמות שפוגשות כל מנהל.ת צוות במהלך תפקידו? ? מאילו מלכודות להיזהר ומהם כללי האצבע להתנהלות מיטבית? במפגש המסכם שלנו נשקיע זמן בסקירת התמודדויות הניהול המרכזיות, הטעויות הנפוצות וכללי האצבע שיוכלו לתמוך את הניהול שלכם גם אחרי שהקורס יסתיים 🙂
מה כל כך מיוחד באוטוריטה אונליין?
הזדמנות יוצאת דופן לאסוף פרקטיקות ניהול מוקדיות ממוקדים רבים ברחבי הארץ שיכולות להתאים גם למוקד שלך, מבלי לקום מהכסא!
כל מפגש נמשך שעתיים וכולל פרקטיקות וידע מעשי מרוכז שישמשו אותך בניהול השוטף של המוקד
המפגש מתקיים במתכונת סדנאית בהנחיית אורית מאוטוריטה. בכל מפגש יוקדש גם זמן להעלאת שאלות ולהתייעצות עם אורית ועם הקבוצה!
המפגש מתקיים אונליין ולא מחייב היערכות מקדימה! חוץ מכסא נוח, מסך מתאים ושתייה- מה יותר טוב מזה?!
איך מתנהלים שיעורי אוטוריטה אונליין?
השיעורים מתנהלים אונליין דרך מערכת הלמידה שלנו.
לאחר ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמא וגישה למערכת הלמידה שלנו,
דרכה תוכלו להצטרף למפגשי האונליין,
תוכלו לצפות בהקלטות המפגשים וגם לאסוף קבצי עזר ללמידה שיועברו
לפני ואחרי המפגשים.
מועדי השיעורים בהכשרה
השיעורים מתקיימים בימים שני ורביעי בין השעות 10:00-12:00
שיעור 1 - 13/02/23
שיעור 2 - 15/02/23
שיעור 3 - 20/02/23
שיעור 4 - 22/02/23
שיעור 5 - 27/02/23
שיעור 6 - 01/03/23
שיעור 7 - 06/03/23
מה עוד חשוב לדעת לפני שנרשמים?
דמי ההשתתפות בהכשרה הינם: 5,775 ₪ + מע"מ.
מועד סיום הרשמה: 02/02/2023
שריון מקום בהכשרה ייעשה עם תשלום דמי ההשתתפות.
לאחריו יישלח אליך מייל אישור שהרשמתך התקבלה.
סיום ההכשרה במלואה יזכה אותך בתעודת סיום מטעם אוטוריטה.
פתיחת הקורס מותנית במס' משתתפים מינימלי ולכן נדאג לעדכן
על אישור סופי לפתיחת הקורס, עם הגעתינו למכסה המינימלית.
רוצה להתייעץ? לא בטוח שהקורסמתאים לך?
*אוטוריטה שומרת לעצמה את הזכות לבטל רישום לקורס ללומדים שמסיבות שונות אופי ההכשרה אינו מותאם להם.
ומה עוד?
- הנוכחות בהכשרה הינה באחריות הלומד.ת
- לטובת השתתפות בהכשרה באחריות כל לומד להיערך עם מחשב נייד/נייח/טאבלט ובכל מקרה חובה קיום חיבור למצלמה ולמיקרופון
- גישה לקבצי ההקלטה של המפגשים תהיה זמינה ללומדים עם סיום השיעור ולפרק זמן מוגבל
- ביטול ההשתתפות בהכשרה מזכה בהחזר של 80% מדמי ההשתתפות ובהינתן שליחת הודעה על ביטול בכתב לדוא"ל אוטוריטה לא יאוחר משבועיים טרם פתיחת ההכשרה. במקרים של הפסקת לימודים לאחר מועד זה – דמי ההשתתפות אינם מוחזרים
על המנחה
אורית אביטל, או כפי שרבים מכירים אותה - אורית מאוטוריטה, סוציולוגית ארגונית, יועצת ומנחה סדנאית. אורית מתמחה בניהול בעולם המוקדים מזה כמעט 20 שנה; בליווי מנהלי מוקדים, בהכשרות כניסה לתפקיד, בייעוץ שוטף ובמנטורינג לתפקידי ניהול בכירים. אורית מרכזת את כלל הפעילות המקצועית של אוטוריטה ובניסיונה עשרות הכשרות ניהוליות לתפקידי ניהול שונים במוקדים. מעבר לידע המקצועי הרב בכל הקשור לניהול מוקד, אורית תשתף במסגרת המפגשים בדרכי ההתנהלות השונות הקיימות במאות מוקדים בארץ וגם במגמות ממוקדים בעולם.