חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    קורס ניהול צוות מוקד

    אוטוריטה אונליין

    מלווה אותך
    בניהול המוקד

    שם הקורס: ניהול א.נשי קו ראשון במוקד | מיומנויות ניהול צוותי במוקד

    הכשרה ראשונה מסוגה המקיפה את אבני הדרך המרכזיות לניהול צוות

    למי הקורס מיועד?

    חשוב לדעת!

    ההכשרה מתאימה לכלל סוגי הפעילויות המוקדיות;
    שירות, מכירות, תמיכה, חירום, מידע ועוד

    השיעורים בקורס

    דמות מנהל הצוות במארג המוקדי

    מהם מאפייני הניהול המרכזיים בתפקיד מנהל הצוות? מהם תחומי האחריות הניהולית? מהם העקרונות הניהוליים מרכזיים שחשוב לגבש? אילו ערוצים עומדים לרשותינו בפיתוח הסמכות הניהולית במוקד? איך נראית מנהיגות מוקדית ברצפת המוקד? וחשוב לא פחות - מאיפה כדאי לך להתחיל.

    מסירות | על העברת מסרים אפקטיבית בניהול הצוות

    מהם האתגרים המרכזיים העומדים בפניי בהעברת מסרים במוקד? מהן הצמתים המרכזיות בהן מסרים מועברים וכיצד ניתן למנף אותן? אלו כלים יסייעו לי בהעברת מסרים אפקטיבית וגם - מהי התנגדות למסר? כיצד נוכל לזהות אותה וכיצד עלינו להגיב אליה.

    אסרטיביות ניהולית | התמודדות עם מצבי קופנליקט במוקד

    כיצד נזהה מצבי קונפליקט ומהם מקורות התגובה הטבעיים אליהם? מהי האחריות של מנהל הצוות בניהול הקונפליקט? במסגרת השיעור נסקור כלים וטכניקות שיסייעו לנו בהתמודדות ובבניית האסרטיביות שלנו בניהול האישי והצוותי במוקד - במצבי קונפליקט ולא רק 🙂

    המנהל כמאמן | חניכה ופיתוח נציגי המוקד בעידן הנוכחי

    במפגש נדון ונאפיין את האחריות של מנהלי הצוותים בפיתוח המקצועי של נציגי המוקד ונעסוק בשגרות משוב וחניכה מותאמות לעולם המוקדים. נסקור טכניקות מעשיות להטמעת מיומנויות שירות/מכירות בעבודת הנציגים השוטפת ובחניכה המקצועית המתרחשת תו"כ העשייה המוקדית.

    חווית העובד במוקד | שימור נציגים גרסת 2023

    בשיעור זה נסקור את המאפיינים השונים לחווית העובד במוקד ונקשור היבטים אלו לפרקטיקות ניהול צוות המרכיבות אותה. נעמיק יחד במאפייני אתגר השימור ותפקידו של מנהל הצוות בנושא. המפגש יכלול היבטים שונים לפיתוח חווית העובד במוקד עבור מנהלי הצוותים וביוזמתם.

    ניהול נציגים מרחוק | אתגרים חדשים-כלים חדשים-מטרות חדשות

    בשיעור זה נדון במאפייני העסקת נציגים מרחוק, אתגרי הניהול הנוצרים כתוצאה משינוי זה וציפיותיהם של העובדים מרחוק במוקד. במסגרת השיעור נסקור כללי אצבע חיוניים לניהול נציגים במתכונת זו ואף נצטייד בשגרות ניהול מגוונות שהופכות את הניהול מרחוק - לקרוב הרבה יותר.

    דילמות נפוצות בניהול צוות המוקד ועקרונות מנחים להתמודדות

    מהן הדילמות שפוגשות כל מנהל.ת צוות במהלך תפקידו? ? מאילו מלכודות להיזהר ומהם כללי האצבע להתנהלות מיטבית? במפגש המסכם שלנו נשקיע זמן בסקירת התמודדויות הניהול המרכזיות, הטעויות הנפוצות וכללי האצבע שיוכלו לתמוך את הניהול שלכם גם אחרי שהקורס יסתיים 🙂

    מה כל כך מיוחד באוטוריטה אונליין?

    הזדמנות יוצאת דופן לאסוף פרקטיקות ניהול מוקדיות ממוקדים רבים ברחבי הארץ שיכולות להתאים גם למוקד שלך, מבלי לקום מהכסא!

    כל מפגש נמשך שעתיים וכולל פרקטיקות וידע מעשי מרוכז שישמשו אותך בניהול השוטף של המוקד

    המפגש מתקיים במתכונת סדנאית בהנחיית אורית מאוטוריטה. בכל מפגש יוקדש גם זמן להעלאת שאלות ולהתייעצות עם אורית ועם הקבוצה!

    המפגש מתקיים אונליין ולא מחייב היערכות מקדימה! חוץ מכסא נוח, מסך מתאים ושתייה- מה יותר טוב מזה?!

    איך מתנהלים שיעורי אוטוריטה אונליין?

    השיעורים מתנהלים אונליין דרך מערכת הלמידה שלנו.
    לאחר ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמא וגישה למערכת הלמידה שלנו,
    דרכה תוכלו להצטרף למפגשי האונליין,
    תוכלו לצפות בהקלטות המפגשים וגם לאסוף קבצי עזר ללמידה שיועברו
    לפני ואחרי המפגשים.

    מועדי השיעורים בהכשרה

    השיעורים מתקיימים בימים שני ורביעי בין השעות 10:00-12:00

    שיעור 1 - 13/02/23

    שיעור 2 - 15/02/23

    שיעור 3 - 20/02/23

    שיעור 4 - 22/02/23

    שיעור 5 - 27/02/23

    שיעור 6 - 01/03/23

    שיעור 7 - 06/03/23

    מה עוד חשוב לדעת לפני שנרשמים?

    דמי ההשתתפות בהכשרה הינם: 5,775 ₪ + מע"מ.

    מועד סיום הרשמה: 02/02/2023

    ובאפשרותכם להירשם לקורס!

    שריון מקום בהכשרה ייעשה עם תשלום דמי ההשתתפות.
    לאחריו יישלח אליך מייל אישור שהרשמתך התקבלה.
    סיום ההכשרה במלואה יזכה אותך בתעודת סיום מטעם אוטוריטה.

    פתיחת הקורס מותנית במס' משתתפים מינימלי ולכן נדאג לעדכן
    על אישור סופי לפתיחת הקורס, עם הגעתינו למכסה המינימלית.

    רוצה להתייעץ? לא בטוח שהקורס􏰀מתאים לך?

    *אוטוריטה שומרת לעצמה את הזכות לבטל רישום לקורס ללומדים שמסיבות שונות אופי ההכשרה אינו מותאם להם.

    ומה עוד?

    על המנחה

    אורית אביטל, או כפי שרבים מכירים אותה - אורית מאוטוריטה, סוציולוגית ארגונית, יועצת ומנחה סדנאית. אורית מתמחה בניהול בעולם המוקדים מזה כמעט 20 שנה; בליווי מנהלי מוקדים, בהכשרות כניסה לתפקיד, בייעוץ שוטף ובמנטורינג לתפקידי ניהול בכירים. אורית מרכזת את כלל הפעילות המקצועית של אוטוריטה ובניסיונה עשרות הכשרות ניהוליות לתפקידי ניהול שונים במוקדים. מעבר לידע המקצועי הרב בכל הקשור לניהול מוקד, אורית תשתף במסגרת המפגשים בדרכי ההתנהלות השונות הקיימות במאות מוקדים בארץ וגם במגמות ממוקדים בעולם.

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה