אנחנו בתקופה של הרבה חוסר וודאות. היכולת של הנציגים שלכם, לעבוד בנוכחות הנדרשת, לשמור על אווירה טובה וחיובית, להתרכז ולהיות קשובים ללקוחות ועוד – פשוט קטנה יותר. באופן טבעי. ההתנהלות היא של 'שגרה חדשה'. זה לא רגיל אבל צריך להתרגל לזה. וכולנו יכולים להעיד שזה לא פשוט.
דווקא בימים אלו, נצלו את כוח ההשפעה שלכם כמנהלים כדי לחזק ככל הניתן את הצוות, לספק להם יציבות ובטחון, בכל היבט בו תוכלו לעשות זאת.
3 דרכים לחזק לחזק את צוות המוקד בימי קורונה
1. מסר ניהולי מצולם: גם אם כולם עובדים מהמוקד וכמובן שבמקרים שחלק מהצוות עובד מהבית, העבירו מסרים של חיזוק על עבודתם ועל החוסן המוקדי, ועשו זאת בסרטון. אמנם יש כוח למילה הכתובה אבל לזו המצולמת יש יכולת להתפשט הרבה יותר בקלות ולמשוך את תשומת ליבם של יותר נציגים. מסר ניהולי יכול להיות של מנהל/ת המוקד וגם של מנהלים אחרים, מנהלים בכירים בחברה שבוחרים להודות לצוות על עבודתו ומסירותו בימים אלו. וכמה שיותר הרי זה מבורך! מי יודע אולי עוד תגיעו לדף הפייסבוק שלנו? ?
-
2. Care Package: בארגונים רבים, הנציגים הם הכוח המרכזי שנשאר לעבוד ממשרדי החברה. אבל גם אם זה לא המצב אצלכם, דרך נוספת לעודד את רוחם יכולה להיות הענקה של חבילת שי, ברוח התקופה הנוכחית. משחק קופסא משפחתי, ערכת יצירה לבילוי ביתי, ערכת סבוני ידיים ריחניים ואפילו חבילת נייר טואלט תעלה חיוך בימים אלו! או כמובן כל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו ויכול לייצר תחושה טובה וחיובית ולהעביר מסר שאתם חושבים על הצוות שלכם ומודים לו.
-
3. הקפידו על יותר: בימים של 'שגרה חדשה', כל מנהל מוקד מנוסה בזה, חייבים להשקיע יותר בהטמעה, כדי שהמוקד יתרגל לשינוי, כל שינוי. חייבים 'להיות על זה' כל הזמן. אז חברים – תהיו על זה! תשקיעו בכל מה שקשור לצוות שלכם, דווקא בימים אלו, קצת יותר. יותר הקשבה, יותר סבלנות, יותר נוכחות במוקד, יותר תמיכה, יותר מענה, כמה שיותר מכל מה שאתם עושים גם ב'שגרה הישנה'. הם צריכים אתכם כדי להתרגל לזה.
בימים האלו, לכם המנהלים יש מכפיל כוח ביכולת שלכם לרתום את צוות המוקד לעוד ימים רבים שיבואו לאחר שנחזור לשגרה. עשו במכפיל כוח הזה שימוש, נצלו את ההזדמנות לרתימה!
עד כאן לבינתיים ואוטוטו עוד טיפ,
תודה שאתם איתנו ומשקיעים זמן בקריאת הטיפים שלנו, אלו באמת דברים חשובים!
שלכם ? צוות אוטוריטה