סדנת שירות לצוותי מוקדים
שורה תחתונה – מתחילים מהסוף
אם הצורך שלכם הוא בהקניית כלים מעשיים לשיפור רמת השירות שהעובדים שלכם מספקים ללקוחות הקצה– הגעתם למקום הנכון!
מה זה בכלל – סדנת שירות לצוות המוקד?
סדנאות שירות לקוחות הן הדרך המרכזית להקניית כלים ומיומנויות רכות (בינאישיות) לנותני שירות בכלל ולצוותי שירות בפרט. סדנאות השירות שלנו מבוססות על שני עקרונות מרכזיים – כלים מעשיים המחוברים לעולם התוכן השירותי של הצוות ו-התנסות מעשית חוויתית דרכה הלמידה הרבה יותר יעילה, אפקטיבית וכמובן מהנה.
למי סדנת השירות מתאימה?
סדנאות השירות מתאימות לצוותי נותני שירות בני 3 עובדים ומעלה. כמו כן, גם בעלי תפקידים שונים בארגון הנדרשים להיבטים שירותיים בעשייתם המקצועית נתרמים רבות מסדנאות אלו.
מה סדנת השירות כוללת?
סדנת שירות הלקוחות כוללת מס' שלבים קצרים וממוקדים במטרה לייצר תוצאות שישמשו את הצוות לאורך זמן.
ביניהן – מיפוי מקדים של צרכי הצוות בשיח השירותי, סדנא עשירה בכלים ממוקדים בשפת הארגון, Take Away לכלל המשתתפים והמלצות ייעוציות (כי הרי אנחנו יועצים ארגוניים) לפעילויות הטמעה מיטביות וחיזוק תודעת השירות של הצוות לאורך זמן.
מה עוד חשוב לדעת על סדנת השירות?
לעיתים, וכמובן לאחר תיאום ציפיות ואישור הדרג המנהל נוכל גם לחשוף את צוות השירות לדרכי עבודה חדשות שביססנו יחד איתכם מתוך שילוב הכלים השירותיים בתקשורת עם לקוחות. ובכל מקרה, אחת ממטרותינו המרכזיות היא גם לייצר יישור קו בשפת השירות בקרב הצוות.
הכי טוב ללמוד מהשטח
סדנאות השירות שלנו, מגוונות ומשתנות תמיד בהתאם לצוות, והועברו כבר מאות פעמים. אנחנו מקפידים לרענן ולחדש את ארגז הכלים שלנו והלקוחות שלנו ממליצים על הסדנאות הללו בחום.
מדגם המלצות שלהם תוכלו למצוא כאן ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר
הגיע הזמן לסדנת שירות במוקד שלכם?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!