תדריך פתיחת משמרת הוא חלק בלתי נפרד משגרות הניהול במוקד. זהו כלי ניהולי חיוני וחשוב. לרב, התדריך משמש אותנו בתחילת המשמרת ככלי להעברת מסרים ניהוליים ומקצועיים לצוות הנציגים. אבל, לא רק! התדריך יכול לשמש אותנו ולהשפיע על היבטים נוספים בשגרת ניהול המוקד. למשל –
- ✔ Welcome לנציגים ויריית הפתיחה למשמרת חיובית ומוצלחת
- ✔ עדכונים לצוות המוקד
- ✔ העברה והטמעה של מסרים חשובים
- ✔ חיבור הנציגים לנתוני המוקד וביצועיו
- ✔ רענון דגשים חשובים להתנהלות השוטפת
- ועוד…
? במידה והתדריך במוקד שלכם מתנהל כשיגרה יומית קבועה (מצוין!) ייתכן ויצא לכם להרגיש לא אחת שהתדריך הפך למעין משימה ניהולית יבשה, טקס אינפורמטיבי שחוזר על עצמו ולא בטוח שמשיג את מטרתו…
בדיוק לשם כך בנינו את המדריך לתדריך יצירתי❗️
המדריך כולל מאגר של עשרות רעיונות שיסייעו לכם לצאת מהקופסא ולנצל את במת התדריך לטובת השגת כל מטרותיו החיוביות והחשובות מאוד!
? רוצים טיזר? בבקשה –
? נאום מסכם – אתגרו את הנציגים וגם בדקו הקשבה ע"י אתגר הנאום, בסיום התדריך בקשו מתנדב שיישא נאום ויסכם את עיקרי התדריך בדקה!
? תדריך בסוף משמרת – הייתה משמרת טובה? הנציגים עמדו ביעדים? שיתפו פעולה? הפתיעו אותם והוסיפו תדריך קצרצר בסוף המשמרת – סכמו את המשמרת שהייתה, העצימו את ההישגים של אותה המשמרת ופרגנו לנציגים על משמרת לדוגמה!
✉ רוצים עוד רעיונות? הורידו עכשיו את המדריך ישירות למייל שלכם
וקבלו עשרות רעיונות יצירתיים נוספים✉