style="text-align: center;">אוטוריטה מבקרת במוקדים – מרכז השירות של הרץ
אורית ביקרה במרכז השירות של הרץ-השכרת רכב וזכתה לאירוח נפלא.
עכשיו תורכם להתרשם וללמוד –
✍ על המוקד:
✆ מרכז השירות החדש של הרץ עבר לראשון לציון ופתח את שעריו ב- 02.2016.
✆ מרכז השירות מספק מענה ללקוחות פרטיים, בארץ ובחו"ל, פעיל 24/7 ומבצע תיאום שירותי דרך וטיפולים.
✆ מרכז השירות מונה 50 עמדות המיועדות ל- 30 נציגים, 4 נציגים בכירים, 2 מנהלות צוותים ואחמ"ש.
✆ הצוות הניהולי מחובר באופן שוטף למצב הפניות למוקד וצופה באמצעות אפליקציה במוניטור השיחות.
✍ מנהלת המוקד: רויטל שיינרוק.
✍ הייחודיות המרכזית במוקד
❞ אנחנו תופשים עצמינו כמוקד בוטיק, כולם מכירים את כולם וכולם זוכים ליחס אישי. אנחנו מקפידים לחגוג חגים ולציין ימי הולדת במוקד. אצלנו הנציג אינו מס' עמדה ואנו מקפידים שכולם יהיו מרוצים. וזה באמת עובד – כולם מחייכים כל הזמן! ❝
✍ האתגר המרכזי במוקד
❞ האתגר המרכזי שלנו הוא ביצירת ממשקים טובים ונעימים מול המוסכים כך שלקוחות החברה יקבלו את השירות הטוב ביותר לשביעות רצונם. מציאת עמק השווה בין הלקוח לאיש התפעול דורשת טיפוח של יחסי עבודה תקינים ופתוחים ❝
✍ מסר למנהלי מוקדים ממנהלת מרכז השירות
❞ מנהלים צריכים להביא את הלב לעבודה ולא רק את הראש. לכולם ברורות המטרות של המוקד ויחד עם זאת לעולם לא אתעלם מעובד שלא מחייך…❝
ועוד אחד –
❞ תלכלכו את הידיים! תחוו, תהיו, תכנסו לעמדות, תצפו בתהליכי העבודה הפשוטים ביותר של העובד! אם מנהל המוקד נכנס לשטח ולא מפחד לשאול נציגים, בעיקר חדשים, מה מפריע להם ומה מקשה עליהם, הוא מגלה הרבה מאוד דברים ❝
✍ טיפ מרויטל למנהלי מוקדים
✓ לקיים ישיבה שבועית עם הצוות הניהולי ולא לפספס, גם לשם עדכונים וגם לשם גיבוש.
✓ הרץ מחלקת מתנות לעובדים במועדים וחגים, הוסיפו ברכה אישית מטעם הצוות הניהולי במוקד.
✍ ועוד קצת ממרכז השירות של הרץ
☝עקבו אחרינו –
הכירו קולגות מעולם המוקדים ולימדו מהטיפים שלהם כיצד לשפר את המוקד שלכם!
רוצים להתגאות במוקד שלכם ולתרום ללמידה והתפתחות המוקדים בישראל?
למה אתם מחכים?
כתבו לאורית ותאמו מועד לביקור!