קבלו את החלק ה-2  של אוגדן קפיצת המדרגה המקצועית בניהול המוקד!
אוגדן שכולו שיתופים מההתמודדויות המקצועיות המשמעותיות של מנהלי.ות מוקדים והתובנות שבאו איתן.

אנחנו כבר מכירים?
אולי אותי באיזשהו אופן כבר כן 😊 אבל את המנהליםות המשתפיםות באוגדן ה-2 כנראה שלא…
כולםן מנהלי ומנהלות מוקדים בעלי.ות ניסיון, כולםן עברו כברת דרך, צברו נסיון והתמודדו עם אתגרים מוקדיים שאולי גם את.ה מכיר.ה.

זהו האוגדן ה-2 ואם עוד לא הורדתם את האוגדן ה-1 אני מציעה להוריד גם אותו כאן.

שיתוף ידע ותובנות הן-הן אחד המפתחות המרכזיים ליצירת קהילה מקצועית חזקה ומשם לפיתוח יוקרת התפקיד שלכםן וחשיבותו בארגון ובשוק העבודה בכלל. אני מאמינה בזה ואני עובדת בזה, כבר יותר מ-10 שנים.

אני מלווה אתכםן במהלכים משמעותיים שאתם מובילים במוקד שלכםן, כאלו שנראים לכםן מורכבים וקשים ולרגעים גם בלתי אפשריים. אלו הופכים בדיעבד להיות קפיצות המדרגה המקצועיות שלכםן בקריירת ניהול המוקד.

אז הזינו את כתובת המייל שלכםן מטה וקבלו את השיתופים והתובנות של 10 מנהלי ומנהלות מוקדים, מספרים בקצרה על התמודדות מרכזית אחת בניהול המוקד שהפכה להיות קפיצת המדרגה המקצועית שלהםן ומה התובנה שלהםן עבורכםן!

והמשיכו לעקוב, כי תמיד יש עוד מה ללמוד 😊
קריאה מועילה!
אורית מאוטוריטה


הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!